در صورتی که به هر دلیلی برنامه از دستگاه شما پاک شود و یا حتی دستگاهتان غیر قابل استفاده و یا دور از دسترس شود، می توانید اطلاعات ثبت شده خود را بازیابی کنید.

برای بازیابی اطلاعات فروشگاه، بعد از نصب و اجرای برنامه  حساب و کتاب و مشاهده اسلاید ها با کشیدن به سمت چپ وارد صفحه ورود یا بازیابی فروشگاه می شوید. در این صفحه روی دکمه بازیابی اطلاعات در پایین صفحه تاچ کنید

صفحه اول

تصویر انتخاب ورود به برنامه یا بازیابی اطلاعات

در دیالوگ باز شده شماره همراه خود (که قبلا در بخش حساب کاربری نرم افزار ثبت کرده اید) را وارد کرده و تایید کنید.


وارد کردن شماره همراه

تصویر مربوط به دیالوگ وارد کردن شماره همراه

سپس کد فعال سازی که از طریق پیامک به شماره شما ارسال شده است را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا وارد برنامه شوید


ثبت کد بازیابی

تصویر مربوط به وارد کردن کد فعال سازی

سپس برنامه شروع به بازیابی اطلاعات فروشگاه شما می کند. در این مرحله چند لحظه صبر کنید و سعی کنید ارتباط اینترنت شما در این مدت قطع نگردد.

لودینگ

تصویر مربوط به بازیابی فروشگاه

 

نکته 1: در صورتی که در هنگام استفاده از نرم افزار، اطلاعات هویتی خود (شماره همراه و ...) خود را در بخش حساب کاربری نرم افزار وارد نکرده باشید یا شماره همراه خود را قبلا در نرم افزار تایید نکرده باشید، امکان بازیابی اطلاعات وجود نخواهد داشت. (برای توضیح بیشتر در نحوه تایید شماره همراه کلیک کنید)

نکته 2: چون بازیابی اطلاعات از سرور صورت می پذیرد، به هنگام استفاده از نرم افزار در صورت عدم اتصال بلند مدت به اینترنت، داده های شما در سرور قرار نمی گیرد و متعاقباً بازیابی بخشی از داده ها صورت نخواهد گرفت.

نکته 1-2:  در صورت عدم اتصال به اینترنت، امکان استفاده از امکانات نرم افزار وجود دارد، و شما نیاز به اینترنت دائمی نخواهید داشت. یعنی می توانید در آخر ساعت کاری خود برای مدتی کوتاه به اینترنت متصل شوید تا داده های ثبتی شما در سرور قرار گیرد.

نکته 3: سعی فنی ما بر این بوده است که استفاده از ظرفیت اینترنت شما حداقل باشد و به منظور استفاده از حداقل ظرفیت اینترنت شما، تصاویر ثبت شده در بخشهای مختلف سامانه در این نسخه به سرور ارسال نمی شوند و  فقط تصویر پروفایل کاربری و تصاویر کالا در سرور ذخیره شده  و در نتیجه قابل بازیابی هستند.