تنظیم فاکتور خرید و مرجوعی

برای اضافه کردن کالا برای ثبت فاکتور خرید از منوی اصلی وارد بخش خرید شوید

در صورتی که روی کالایی تاچ کنید، دیالوگی با عنوان تنظیم اقلام فاکتور نمایش داده می شود، که دارای دو حالت می باشد

 

1.       در حالت اول ، مقدار کالا و قیمت کالا را گرفته و قیمت کل را نشان می دهد

2.       در حالت دوم، ، قیمت کل و مقدار کالا را گرفته و قیمت کالا را نشان می دهد.

نکته: تغییر حالات بین این دو حالت، توسط لمس دکمه صورت می گیرد

در هریک از این دو حالت از دیالوگ، بعد از زدن دکمه ثبت، آن کالا به فاکتور اضافه می شود.

در صورتی که مقدار یا مبلغ کالایی در فاکتور نیاز به ویرایش داشت، کافی است روی کالای مورد نظر در فاکتور تاچ کنید تا در دیالوگ باز شده بتوانید مقادیر را اصلاح کنید

در صورتی که کالای موجود در فاکتور نیاز به توضیح داشته باشد با کشیدن سطر فاکتور آن کالا به سمت چپ و رها کردن آن، دیالوگی باز می شود که میتوانید توضیحات مورد نظر خود را به آن اضافه کنید ( این توضیحات در فاکتور نمایش داده می شود و در صورت نیاز در چاپ نیز نمایش داده خواهد شد )

نمایش کشیدن کالا به سمت چپ

در صورتی که بخواهید کالای خود را از فاکتور حذف کنید ، سطر فاکتور مربوط به کالای مورد نظر را به سمت راست کشیده و رها کنید

نمایش کشیدن کالا به سمت راست

ثبت فاکتور مرجوعی

برای ثبت فاکتور مرجوعی، از منوی بالای فاکتور روبروی عبارت "فاکتور خرید"روی آیکن  تاچ کرده و روی عبارت فاکتور مرجوعی خرید تاچ کنید تا فاکتور مرجوعی ایجاد شود (در پس زمینه فاکتور عبارت فاکتور مرجوعی نمایش داده می شود). عملیات مربوط به این فاکتور کاملا مشابه تنظیم فاکتور خرید می باشد.


نمایش فاکتور مرجوعی

 

ثبت فاکتور هزینه:

فاکتور هزینه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که، وجه بابت کالا یا خدماتی داده می شود مانند خرید غذا،یا قبوض فروشگاه

برای اینکار از منوی بالای فاکتور روبروی عبارت "فاکتور خرید"روی آیکن  تاچ کرده و فاکتور هزینه را انتخاب کنید تا فاکتور هزینه ایجاد شود (در پس زمینه فاکتور عبارت فاکتور هزینه نمایش داده می شود).

در سمت راست نیز صفحه ای باز می شود. در صفحه باز شده می توانید موارد پیشنهادی را انتخاب کرده و یا عنوان مورد نظر خودتان را به صورت دستی در قسمت عنوان وارد کنید، سپس قیمت را مشخص کرده و با زدن دکمه ثبت، آن مورد در فاکتور ثبت کنید.

 

 

ثبت اقلام آزاد در فاکتور:

تصویر اقلام آزاد

اقلام آزاد در فاکتورها زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهید اقلامی که در فروشگاه ثبت نشده اند را به فاکتور اضافه کنید مانند هزینه حمل و نقل و غیره.

برای اینکار زمانی که در حال ثبت فاکتور هستید از قسمت راست پایین روی علامت   تاچ کنید و با وارد کردن عنوان و قیمت و زدن دکمه ثبت، آن مورد را به فاکتور اضافه کنید.

 

تصویر اقلام آزاد در فاکتور هزینه